7 клас

Добрий день,шановні учні! 
В умовах карантину працюємо дистанційно. 
Щотижня на цій сторінці викладитиму для вас нове завдання.
Розумію, що не у кожного з вас 
вдома є всі необхідні матеріали. 
Тому виконуйте роботи тим, що у вас є.
Фото робіт надсилайте на мою електронну пошту
 annabezruchkoo@gmail.com
У темі листа обов'язково вказуйте клас, прізвище та ім'я.

Тема цього тижня:(18.05-22.05.2020)

21 травня святкуємо День вишиванки! 

Запрошуємо долучитися до шкільної патріотичної онлайн акції, взяти участь у якій може кожен. Для цього необхідно: 1) сфотографуватися разом із родиною (родичами, близькими людьми та друзями) у вишиванках; 2) надіслати будь-яке своє фото (можна надсилати фото, зроблене раніше) на мою електронну пошту  annabezruchkoo@gmail.com до 20.05.2020

Якщо у Вас немає бажання або можливості зробити чи  надісилати своє фото, тоді чекаю фото ваших  малюнків вишиванки власного дизайну. 



Тема цього тижня:(12.05-15.05.2020)

Дизайн одягу з урахуванням національних традицій і сучасної моди.

 Створити ескіз костюма для власного гардеробу «Спортивний одяг», «Святкова сукня».
 

Дизайнер–модельєр створює нові моделі одягу, взуття, головних уборів, аксесуарів. Йому потрібен художній смак, глибокі знання в історії костюма, необхідно розбиратися в явищах світової культури. Він має добре малювати, щоб викласти свої ідеї на папір.

Поряд з модельєром зустрічаються такі слова як кутюр’є, стиліст.

Кутюр’є створює колекції моделей унікального одягу для будинків високої моди.

Стилістом називають спеціаліста, який здатен допомогти споживачу підібрати гардероб у єдиному стилі та доповнити його відповідальною зачіскою та макіяжем.

Мода (фр. mode, від лат. Modus — міра, образ, спосіб, правило, розпорядження) — нетривале панування певного смаку в певній сфері життя чи культури. На відміну від поняття стилю мода характеризує короткочасні й поверхневі зміни зовнішніх форм побутових предметів та мистецьких творів. У вужчому сенсі модою називають зміну форм і зразків одягу, що відбувається протягом порівняно коротких проміжків часу.

Індустрія моди — це певний сектор економіки, що включає в себе виробництво та збут товарів (у тому числі і послуг як товару), а також пов'язані сектори.

Протягом історії моду в одязі диктували різні країни. Протягом останніх століть найбільш «модним» містом вважається Париж, а отже, країною — Франція, але раніше моду задавали Італія, Іспанія, пізніше Англія.

Найчастіше першість в питаннях моди була пов'язана з політичною першістю (наприклад, Італія диктувала моду в період Ренесансу, розквіту міст-держав, серед яких були Венеція і Флоренція, з XIII століття саме тут виготовлялися оксамит і шовк). Моді приділяли увагу французькі правителі, починаючи з Людовика XIV і закінчуючи Наполеоном III; у Франції в результаті високо розвинуте текстильне виробництво, було безліч умілих швачок.

 

Мода не є статичною, зміни в суспільному житті негайно викликають зміни моди. Не кожна людина може протистояти впливу моди. З модою стикаються на демонстраційних подіумах, так і на вулицях і у повсякденності. Вона впливає на людину з екранів телевізорів, з обкладинок популярних журналів. Інколи те, що спочатку не сприймалося, згодом стає модним, що пов'язане з частою зміною естетичних смаків і уподобань. Найчастіше зміна моди відбувається зі зміною сезону.

Метою моди є охопити якнайбільшу кількість прихильників, стати всезагальною. Проте стає її кінцем. Перетворення модного одягу в уніформу.

Етапи виконання практичного завдання.

1.                 Продумайте, для кого ви бажаєте розробити ескіз одягу?

2.                 Визначте конструкцію вашого ескізу.

3.                 Продумайте вид оздоблення та його розміщення.

4.                 Визначте кольорове вирішення ескізу.

5.                 Доповніть ескіз одягу аксесуарами: взуття, капелюх, рукавички, прикраси.



Тема цього тижня:(04.05-.08.2020)
"Графічний дизайн. Культурні та національні традиції. Значення оберегової символіки в народному мистецтві України. "

Створення  листівки з елементами конструювання.
"День пам'яті та примирення."

8 та 9 травня ми відзначаємо День пам’яті та примирення. Завдяки Указу Президента виданий у 2015 році Україна розпочинає нову традицію святкування 8 та 9 травня в європейському дусі пам’яті та примирення.
22 листопада 2004 року Генеральна Асамблея ООН прийняла Резолюцію №A/RES/59/26, в якій проголосила 8 і 9 травня Днями пам’яті та примирення. Нею державам-членам ООН, неурядовим організаціям, приватним особам, крім святкування своїх Днів Перемоги чи Визволення, рекомендовано також щороку відзначати один або два дні як данину пам’яті всім жертвам Другої світової війни. У Великій Британії та країнах Співдружності відзначається «День Перемоги в Європі»; у Вірменії – «День Миру»; у Норвегії – «День визволення»; у Словаччині – «День перемоги над нацизмом»; у США – «День Пам’яті»; у Франції – «День Перемоги»; у Чехії – «Національний День».
Символ – червоний мак

Квітка маку в українські традиції
В українській міфології мак має дуже багато значень. Це символ сонця, безкінечності буття й життєвої скороминущості, пишної краси, волі, гордості, сну, отрути, оберегу від нечистої сили, а також хлопця-козака, крові, смерті. В останніх з перелічених значень квітка часто згадується в українських народних піснях та думах, особливо козацької доби: «Ой, з могили видно всі долини, – сизокрилий орел пролітає: стоїть військо славне Запорізьке –  як мак процвітає...». У відомій пісні «Ой, ти, Морозенку, славний козаче», мак згадується поруч зі смертю козака: «…Обступили Морозенка турецькії війська. По тім боці запорожці покопали шанці; Ой, впіймали Морозенка у неділю вранці. Ой, недаром ранесенько той мак розпускався, – Ой, уже наш Морозенко у неволю попався…». Образ маку нерідко символізує козака, що героїчно загинув, боронячи Україну.
З народної творчості мак як символ пов'язаний із війною та військом перейшов у художню літературу. В Івана Франка:  «Гей, Січ іде, красен мак цвіте! Кому прикре наше діло, Нам воно святе». Легенду про мак обробив Михайло Стельмах у творі «У долині мак цвіте»: «…Ординці воїна скришили, на землю впало тіло біле і, наче зерно, проросло, а влітку маком зацвіло…». Одна з героїнь присвяченого Другій світовій війні роману Олеся Гончара «Прапороносці» гине в долині червоних маків.

Квітка маку в українські традиції
В українській міфології мак має дуже багато значень. Це символ сонця, безкінечності буття й життєвої скороминущості, пишної краси, волі, гордості, сну, отрути, оберегу від нечистої сили, а також хлопця-козака, крові, смерті. В останніх з перелічених значень квітка часто згадується в українських народних піснях та думах, особливо козацької доби: «Ой, з могили видно всі долини, – сизокрилий орел пролітає: стоїть військо славне Запорізьке –  як мак процвітає...». У відомій пісні «Ой, ти, Морозенку, славний козаче», мак згадується поруч зі смертю козака: «…Обступили Морозенка турецькії війська. По тім боці запорожці покопали шанці; Ой, впіймали Морозенка у неділю вранці. Ой, недаром ранесенько той мак розпускався, – Ой, уже наш Морозенко у неволю попався…». Образ маку нерідко символізує козака, що героїчно загинув, боронячи Україну.
З народної творчості мак як символ пов'язаний із війною та військом перейшов у художню літературу. В Івана Франка:  «Гей, Січ іде, красен мак цвіте! Кому прикре наше діло, Нам воно святе». Легенду про мак обробив Михайло Стельмах у творі «У долині мак цвіте»: «…Ординці воїна скришили, на землю впало тіло біле і, наче зерно, проросло, а влітку маком зацвіло…». Одна з героїнь присвяченого Другій світовій війні роману Олеся Гончара «Прапороносці» гине в долині червоних маків.

Мак як символ пам'яті у світі
Появу цього символу пов'язують з віршам двох людей: канадського військового лікаря Джона МакКрея та працівниці Християнської асоціації молодих жінок Мойни Майкл. Перший під враженням боїв у Бельгії у 1915 р. написав твір «На полях Фландрії», що починався словами: «На полях Фландрії розквітли маки/Між хрестами ряд за рядом». Друга 1918 р. написала вірша «Ми збережемо віру», в якому обіцяла носити червоний мак в пам’ять про загиблих. Саме Мойні Майкл в листопаді того ж року причепила червоний шовковий мак на пальто. У 1920 р. Національний Американський легіон прийняв маки в якості офіційного символу, а у 1921 р. червоні маки стали емблемою Королівського Британського легіону. В Польщі червоні маки є символом перемоги 11-18 травня 1944 р. Другого корпусу ген. Андерса в боях за гору Монте-Кассіно в Італії. Приспів до популярної військової пісні того часу починається словами «Червоні маки на Монте-Кассіно/Замість роси пили польську кров».

Мак як символ пам'яті в Україні
Червоний мак як символ пам’яті жертв війни вперше використано в Україні на заходах, приурочених до річниці завершення Другої світової війни у 2014 році. Дизайн українського червоного маку розроблено за ініціативи Українського інституту національної пам'яті та Національної телекомпанії України; автором символу є харківський дизайнер Сергій Мішакін. Графічне зображення є своєрідною алюзією: з одного боку воно уособлює квітку маку, з іншого – кривавий слід від кулі. Поруч з квіткою розміщено дати початку і закінчення Другої світової війни та гасло. Минулорічним було «Ніколи знову».

Цього року за нагоди 75-тої річниці перемоги над нацизмом ми пропонуємо нове гасло: “Пам'ятаємо. Перемагаємо”. Ми пам'ятаємо, якою страшною трагедією для українців була Друга світова війна. Ми пам'ятаємо, що агресора зупинили спільними зусиллями об'єднані нації. Ми пам'ятаємо, що той, хто захищає свою землю, завжди перемагає. Ця пам'ять робить нас сильнішими. Вона — запорука неминучості нашої перемоги сьогодні.

Приклади робіт




Тема цього тижня:(27.04-30.04.2020)
"Дизайн просторового середовища. 

Дизайн інтер’єру." 

Створити ескіз елементу інтер’єру

 для сучасної кімнати учня (крісло, стіл, шафа і т.д.)

Інтер’єр – це оформлення внутрішнього простору будинку або окремих приміщень.
На сьогоднішньому уроці ми також будемо оформлювати та прикрашати внутрішній простір приміщення. І також будемо враховувати стиль. 

Етапи малювання інтер’єру:
1.     Починаємо малюнок з того, як і в малюванні будинку, проводимо лінію горизонту.
2.     На лінії намічаємо точку сходження.
3.     До точки сходження через весь аркуш паперу проводимо чотири лінії – це кути кімнати між стіною і стелею та між стіною і підлогою.
4.     В межах цих чотирьох ліній проводимо дві горизонтальні та дві вертикальні лінії таким чином, щоб вийшов квадрат або прямокутних – це дальня стіна кімнати.
5.     Малюємо вікна та двері, таким самим чином як і при малюванні будинку. Намічаємо висоту вікон чи дверей вертикальною лінією, зводимо в точку сходження від верхівки на низу, і в межах цих ліній проводимо вертикальну лінію і це буде край ширини вікна або дверей.
6.     Таким самим чином малюємо карнизи, полички та інші предмети, що знаходяться на стінах, стелі чи підлозі.
Для того, щоб намалювати меблі в інтер’єрі необхідно:
1.     Намітити ширину і висоту меблів.
2.     Провести лінії від їх кутів до точки сходження.
3.     Горизонтальними та вертикальними лініями намітити край меблів.
4.     За необхідності вималювати деталі. 




Тема цього тижня:(21.04-24.04.2020)

"Дизайн просторового середовища.

 Архітектурний образ."

Створення композиції «Казковий будинок»

 або «Будинок за уявою».

Сьогодні ми з вами поговоримо про архітектуру. Колись давно перші люди мешкали в печерах. Пізніше вони почали будувати житла: спочатку з дерева, потім – з каменю. Житло стало не тільки затишним і теплим, а й красивим і зручним. Не кожному було під силу власноруч збудувати будинок. Так почали виникати спеціальні бригади майстрів. Вони робили свою справу якісно і красиво. Ще пізніше будівництво перетворилося на мистецтво, яке назвали архітектурою.
Ви вже знаєте, що в будівельному мистецтві над створенням архітектурної споруди працює велика кількість людей. 
Творча робота.
На основі власних уявлень, фантазії, створіть образ будинку для улюбленого казкового персонажа. Техніка виконання – за вашим вибором: живопис гуашшю, графічна техніка, колаж, аплікація.
Алгоритм виконання творчого завдання
1. Продумати художній образ казкової споруди (для якого героя казки чи мультфільму вона призначена)
2. На аркуші паперу намалюй силует будинку, дотримуючись пропорцій.
3. Домалюй архітектурні деталі (вікна, двері, сходи тощо) та декоративні елементи для прикрашання.
4. Домалюй середовище, в якому розміщений будинок.
5. По закінченню можна домалювати персонаж, який мешкає в цьому будинку.




Тема цього тижня:(13.04-17.04.2020)


"Графічний дизайн. Книжкова графіка. 

Шрифт і зображення. "

Виготовити вітальну листівку з елементами конструювання

«Вітаю!», «З Великоднем!».


Матеріали та інструменти: альбом, кольорові олівці, простий олівець, лінійка, гумка.

(матеріали за вибором)

Вузлики на пам’ять

Шрифт  (від нім. «shcrift» - писати – це графічний малюнок накреслень літер і знаків, складених у єдину стилістичну та композиційну систему. Зі шрифтом пов'язано виникнення писемності.


                                                  ФОРМИ ПИСЕМНОСТІ    ПІКТОГРАФІЧНЕ               ІДЕОГРАФІЧНЕ                                        ЛІТЕРО_ЗВУКОВЕ 


Піктографічне (малюнкове) письмо – одна з найбільш ранніх форм писемності – зображення предметів, подій та ін.. за допомогою спрощених умовних знаків, схем, малюнків. Це письмо у деяких народів збереглося до новітніх часів.

   Письмо ери ранньої державності й виникнення торгівлі – ідеографічне (ієрогліф). Знаки ідеографічного письма передають окремі слова або навіть поняття.

   Літеро-звукове (фонематичне) – це сучасне письмо. Фонеми позначають окремі звуки мовлення й залежно від вимови можуть змінюватися.





Тема цього тижня:(06.04-10.04.2020)

"Графічний дизайн плакату. Плакат." 

Створення тематичного плакату

 на екологічну тематику 

«Щоб планета була чистою» 

або «Моє здоров’я – Моє майбутнє».

Матеріали та інструменти: альбом для малювання; простий олівець; фломастери; гумка; гуаш; пензлі № 4, 6; ємність для води; серветки для витирання рук і пензлів; палітра.
Вузлики на пам’ять

Плакат — малюнок з коротким текстом, який вивішують на вулиці чи в громадських закладах з агітаційною, інформаційною чи рекламною метою. Основні риси: чіткість і лаконізм форми, інтенсивність кольору, короткий текст, зв’язаний із зображенням.
Екологія — зв’язок між людиною, твариною, рослиною і довкіллям.
Екологічне лихо — подія, що виникає зазвичай унаслідок нерозсудливої діяльності людей щодо природи і завдає їй шкоди, створює несприятливі, важкі умови для існування природи.
Охорона природи, навколишнього середовища — збереження світу, що нас оточує, аби він залишився безпечним для життя.

Ви зможете вибрати один із трьох напрямків:



 1. Людина, її місце і роль в екосистемі планети. (Створити візуальний образ, який би розкривав сутність людини на Землі (людини-творця, людини-руйнівника тощо) шляхом оригінального зображення людської постаті чи окремих її елементів.)
 2. Флора і фауна, їхній стан та перспективи розвитку в навколишньому середовищі. (Створити переконливий образ представників тваринного чи рослинного світу, який би розкривав авторське уявлення про земну красу та шляхи збереження тонкої й вразливої рівноваги в природі.)
 3. Результати життєдіяльності людини, її наслідки і вплив на екосистему планети. (Розкрити конфліктну ситуацію «Результати життєдіяльності людини — екосистема планети» шляхом побудови предметної композиції, загострити проблему утилізації відходів виробництва та життєдіяльності людини, позначити можливі шляхи її вирішення тощо.)
 Крім візуального образу, в композицію плаката можна включити звернення, яке б доповнювало і збагачувало композиційне вирішення теми, розкривало ваше ставлення до зазначених проблем.
 Текст допомагає точніше і ефективніше втілити творчу ідею, лаконічно сформулювати рекламне повідомлення, звернення, заклик, що іноді просто не можна зробити тільки візуальною мовою.
 Серед образотворчих засобів композиції плаката чинне місце належить кольору.

Кольорові символи:
 білий — світло, срібло, чистота, ясність; чорний — темрява, земля, непроглядність, матеріальність; жовтий — сонце, золото, легкість, близькість; синій — небо, море, глибина, холод; червоний — вогонь, кров, активність, тепло; зелений — природа, рослинність, спокій, благополуччя. Техніка виконання та графічні матеріали застосовуються без обмежень.
 Зображення на плакаті може бути об’ємним, лінійним або площинним. На відміну від об’ємного зображення лінійне та площинне характеризуються умовністю та узагальненістю (силуетні зображення як реалістичних об’єктів, так і символічних).Це може бути захист тварин або довкілля, боротьба за мир або чисте повітря.)

Етапи роботи над ескізами:
 1. Накопичення інформації: вивчення літературних джерел, безпосередньо пов’язаних з темою плаката.
 2. Творчий задум (ідея) плаката. Особливе бачення учнем тієї чи іншої проблеми в художніх образах.
 3. Виконання ескізів (два ескізи). Композиційний пошук у вирішенні теми (фарби, фломастери, аплікація, комп’ютерні технології).
 4. Визначення оптимального варіанта вирішення теми.
 5. Кольорове вирішення остаточного ескізу.
До вашої уваги приклади екологічних плакатів






Комментариев нет:

Отправить комментарий